пятница, 10 июня 2016 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
ми працювали в парах та обговорювали приклади учнівських робіт;
аналізували власні системи оцінювання;
провели педраду;
розглянули як залучати учнів до процесу оцінювання;
переглянули приклади планів та описів оцінювання, класифікацію інструментів оцінювання;
переглянули планування інструменту оцінювання на прикладі учнівської роботи;
переглянули та внесли зміни до прикладу учнівської роботи;
переглянули та внесли зміни до Плану вивчення теми.

Тренінг був цікавий та пізнавальний. Я вдосконалила свої навички та знання з теоретичного та практичного матеріалу курсу інформатики. Внесла декілька змін до моїх презентацій та плану, прислухалася до порад колег та тренера. Всім дякую.

Комментариев нет:

Отправить комментарий