пятница, 10 июня 2016 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
розглянули принципи адаптації навчального процесу до навчальних потреб різних учнів;
розглянули різні навчальні особливості учнів;
розібрали підтримку учнів з різними навчальними потребами (диференціація навчання);
розібрали підтримку учнівської самоспрямованості у навчанні;
переглянули форми поточного оцінювання задля сприяння самоспрямованості учнів;
створили форми для оцінювання самоспрямованості учнів у навчанні;
попрацювали на педраді. Розглянули підтримку учнів з різними навчальними потребами;
створили навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів;
створили документи для підтримки успішного навчання учнів.

Дякую. Пізнала багато чого нового, отримала задоволення від нових знань!

Комментариев нет:

Отправить комментарий